onsdag, september 19, 2007

On-done

Ett mycket fint vin-påverkat inlägg:

Jag och Jenny brukar storhandla i de mindre fina kvarteren i Paris, dvs Pigalle...sex-shop sex-show etc. Och vi hittade 5 liter baginbox rosé för 9 euro. Hur budget känns det på en skala. Men det ger en behaglig salongsberusad känsla och det är väl det som är meningen med att dricka. Inte för att det är gott va?

Vi kom fram till att denna tid i Paris kan förkortas med FFF.

Förhoppningar Fördomar Fitta

Fitta kan kännas som ett väldigt brutalt och vulgärt ord. Men inte i Frankrike då ingen förstår vad man säger.

Jag har ett jobb och snart en lägenhet som lovely Anna snart kommer och delar med mig.


Jag ser ett ljus i den långa tunneln och det är inte vinet som talar. det är jag och musiken som är soundtracket i mitt liv.
Detta blir ett nöje att läsa imorgon.

Sa jag att jag ska jobba imorgon. På Bugsy's en irländsk restaurang/bar. Alla är skittrevliga och kockarna heter King och Sunday

Nu ska jag gå på toaletten, där jenny står och sminkar sig


oh la la nu fick vi sms från Charles: What are you doing tonight, girls?

Inga kommentarer: