fredag, september 21, 2007

Im home darling

Steffi skriver:
20.30 stapplar man in.
Jenny hade lagat middag och hällt upp vin.
Jag köpte med mig öl.
Kan man kalla detta en seriöst förhållande?

Idag har jag jobbat på Bugsy's i 9 timmar. Under dessa timmar har jag inte ätit lunch och inte gått på toaletten. Men jag har hällt upp Guiness och Foster-öl. Sen fick jag 40 euro i dricks, jag klagar inte. Tim gjorde en Mojito till mig när jag hade slutat och jag kände salongsberusningen efter första klunken.

Nu ska jag och Jenny mingla med varandra och om en timme kommer 4 näsetlocals på förfest, men till vad vet vi inte.

Jag jobbar inte imorgon.

Saker i magen:
Espresso
Mojito
200 korn bulgur, halv tomat, halv avokado
Coca Zero
2 dl vitt vin (som passar utmärkt till skaldjur)


S I R A P

Inga kommentarer: