måndag, september 10, 2007

Del 2 à Paris

Ja eftersom vi inte lyckas att fa igang vart tradlosa internet hemma i laegenheten
sa far vi sitta pa ett sunkigt internet café med manga andra.

Vi har hunnit med att festa pa Neo, ganska riktigt riktigt bra!!
Akte hem i en bmw-cab roligare aen att betala foer taxi...

Vi haer tagit maanga fina bilder som vi laegger upp nagon gang naer det funkar.

och jag haer aentligen laert mig uttala den storre gatan daer vi bor foer ingen taxidriver fattar var vaer lilla soeta gata ligger, men i alla fall den uttalas ruuue Moooontaaarggggoooej


Sen har jag skaffat ett franskt sim-kort idag, alltsa ett steg naermare ett mer serioest Paris. Och det andra serioesa steget aer att jag hittat tidningen FUSAC daer dom tydligen ska ha mycket bostadsannonser.
och det tredje aer att jag ska ga till Svenska kyrkan + Sorbonne imorogon och titta pa deras anslagstavlor.

Yes Yes

Love

1 kommentar:

Anonym sa...

jag och tilda åker till berlin imorgon!! sen amsterdam och sen PARIS!! om ni är kvar då blir det PARTY PARTY