onsdag, oktober 04, 2006

Rudebox


Vårt alldeles egna Midsummer Party hos Mickan i sommras...aa det va tider det!
Idag är det onsdag, jag vill shoppa men vet inte vad..eller dricka kaffe, typ same shit.
Jag hörde Robbie Williams "nya" låt Rudebox på mtv innan...överväldiga av att jag trodde den va ny.. som jag blir med alla Fräscha låtar tänkte jag blogga om den .. men i ett litet samtal med Maria..säger hon; - Amen nej Steffi, den är skitgammal.. typ jag hörde den i sommras...
Inte för att den är så bra ..men vad har jag gjort medens den gått på Tv & Radio
Jaja nog med dagens tankar.
Ikväll kommer Maria och Mathilda hit med film.godis.chips
Film: Hemsöborna (vi ska egentligen läsa boken tills på fredag haha Svenska blä)
Godis: det där från goda från Video-butiken (kommer ni ihåg den här bilden)
Chips: Mathilda hade tre påsar SourCream&Onion hemma haha hoppas hoppas.


God Dag!