söndag, oktober 01, 2006

8 timmars sömn feat. En helg av party


Hej hej hallå..´
Helgen har varit mycket bra på festfronten..lite sämre på sömnfronten dock.
Jag sitter just nu halvdöd, redo att somna på tangentbordet men nej..jag måste hålla mig uppe lite till för att inte komma i helt fel dygnsrytm. Blä
8 timmars sömn totalt denna helg.. 4 timmar natten till lördag och 4 natten till idag. Men det är fan värt det om man checkar på vad som har pågått under kvällarna.
Fredag: Efter en mycket dålig feststäming med tjejerna på en bar i stan som låg mycket "off" bestämde jag mig för att åka hem, jenny följde med. på vår promenad mot bussen sneddade vi över lilla torg...där hörde vi musik som var så mycket högre än alla dom andra ställena.Vi stannade upp lyssnade, tittade och såg...Det visade sig vara överschyssta Röda Kran, en bar med grymt softa människor och grymt bra musik .
Vi gick in, köpte flytande lycka och slog oss ner vi ett bord, vid bordet satt också rätt schyssta guys. som typ Tom som kom från London, var i Sverige,Malmö för att skate:a..hade Nike som sponsor och dom betalade rubbet...Sweet . det blev mitt talk:of:the:night medens Jenny hittade en killa från Aussie. som ville "get laid" haha
jobbade sen dagen efter 9-16
Lördag: Jag och Jenny föll aldrig för grupptrycket som pushade mot Tunneln..utan vi följde våra känslor och gick till Chokladfabriken.
som jag skrev igårkväll..3 våningar, 3 DJ's. precis så var det..
1 våningen/källaren kändes väldigt heavy underground NYC hiphop som man kunde gunga med till, fast sen lättade han till lite RnB
2 våningen ParisDJ:en som hade mer lighta80's låtar ganska lugnt/tråkigt
3 våningen Ett ord: GRYMT! ElectroHousefuck låtar som vi dansade till så att svetten rann/droppade/forsade hahah..

Jobbade även denna dag 9-16
Killing me softly with thiis joob..
-Mitt rum ser ut som skit, kan någon komma hit och städa
-Mamma tror att jag och min bror inte kan kommunicera
-Fy F va skönt det hade varit med massage
-The end