söndag, oktober 29, 2006

Dagen som gick emot

Fy farao vad denna dag har varit dålig.
Cyklade på en Jennys cykel till jobbet...men det hon inte sa när jag fick låna den va att den hade typ punka både fram och bak.
Men hur skulle jag annars komma till jobbet?
Mamma borta. Bosse borta. Inget körkort. Ingen buss.

Jag hade motvind hela vägen.
Jobbade i 6 timmar, hur kul va de...
Bästa bästa delen (0% ironi) på hela dagen va när Maria kom och hämtade mig med sin
Pickup-bil
och lastade lätt som en plätt in dom två cyklar jag lyckats bunkra upp på jobbet på två dagar. båda två med seriöst grova cykelskador!

Jag kom hem, gick ut med Gibzon. hem till Jenny där min blodsockerkurva gick rakt ner i botten. somnade. Anna kom. Vi gick till Konsum. Jag sa adjö på dom två fuckerna. som ska till London imorgon.

och jag ska jobba imorgon.

Det bästa är att min kära mamma kommer hem snart. Flyget har väl landat nu.. Fan va jag saknat henne! Man måste ta alldeles för mycket ansvar när man är hemma själv. Jag är inte redo haha..

peace out!