söndag, oktober 29, 2006

the blog


Lördag kväll och jag är hemma, både skönt och hyfsat trögt.
Jenny var här innan... vi hyrde filmen Kaos eller på engelska Havoc "Too much is never enough" så att säga.
Typ rika L.A-white kids som lekte black gangstas = WHIGGAS!
Vintertid (ställ tillbaka klockan)
Om Jenny inte hade sagt det till mig innan, så hade jag seriöst kommit en timme för tidigt till jobbet imorgon.
Tack!
På tal om jobbet... Julen är här! Plastgranar, mini-små-mellan- stora - och jättestora pepperkaksformar finns överallt, röda julgranskulor, tjocka tomtar, smala tomtar, lucior, lussebullar, pepparkakor à 10:- burken.
om jag inte har helt fel för mig, är det den 29 oktober...?

Igår va det utgång, Hipp, DJ:en var dålig!!!
Klicka på music ordet här nere.. på förra inlägget
så får ni några underbara minuter av en underbar man!