onsdag, maj 16, 2007

Skotstek någon?

Skotstek
Råbandsknop
Överhandsknop i åtta


kl. 14.30 är det meningen att jag ska ha ett Friluftslivs-prov. Men man får göra det på måndag också...och om jag känner mig själv tillräckligt bra så kommer det ske på måndag. Men det hade varit riktigt soft att göra det idag, För att då kan jag lägga till det som ännu en anledning att fira idag.

Fy farao vad dålig svenska och menings-byggnation i detta rara inlägg.
Men vem bryr sig...inte jag . inte du Levande charader

Och va fasiken är Friluftsliv och Överlevnad för kurs haha. Riktigt lös-släppt ämne, ungefär lika löst som en prostituerad eller en full tjej på fest helt enkelt. Men man tackar för att ha fått vara ledig många många timmar då de andra i skolan suttit och svettats med retorik, psykologi, marinbiologi, matte bredding... TACK INDIVID-VALET. ( vet i fan hur man stavar till Individuellt,,, nämen det gick ju)

CIAO

Inga kommentarer: