söndag, maj 06, 2007

canon canot












Min rygg värker
Mina armar ömmar
och mitt ass går inte att sitta på.

4 timmars konstant paddling resulterar i dessa krämpor. Jag må ha en god kondition men det är fan inte nyttigt att sitta i samma läge och göra samma rörelse länge....riktigt länge Paddel ner i vattnet-Dra paddel i vattnet-Upp med paddel-Paddel ner i vattnet-Dra paddel i vattnet..............

Jag misstänker att en feber smyger sig på snart, fryser när det är varmt och om någon petar på mig gör det lika ont som en knytnäveslag, typ. ¨

Äta bör man annars dör man, Äta gör man endå dör man

Min mamma är så söndags-aktigt och har idag bakat en rabarber-paj, ge mig! Min hund är svart och jag är så jäkla uttråkad. Egentligen har jag massor av andra saker att göra som att, städa klart mitt halv-städade rum som jag började att städa för att undvika allt det där viktiga som jag egentliger booorde göra, och kanske till och med börja plugga på min IG-prövning i Matte D som är på lördag...(till släkt om ni läser: -Jag tog ig frivilligt för att kunna få mer än G (ett mycket osmart drag visade det sig))
Men som sagt 4 kapitel matte på 5 dagar..det har man gjort förr. Inte





Nu skriver jag mycket för att undvika att städa och jag städar för att undvika att plugga. Fucked up Sunday kan vi kalla den här dagen.


Någon som vill gå ut och gå?




haha

Inga kommentarer: