måndag, maj 14, 2007

Rich Bitch


Jag känner att man inte riktigt kan lita på studentmöss-företaget AJ Eriksen. Jag har inga bevis men snart får jag kanske. Då jag betalt och mössan inte kommer. Men ta det lugnt män och kvinnor, pengarna är inte överförda än. Jag ska bara försäkra mig om att jag gjort rätt med koder hit och koder dit när jag nu tagit det mogna beslutet att skaffa internetbank.


Kommer ni ihåg när man fick veckopeng som sparades på burk, som sedan blev lördagsgodis och rullor. Veckopengen blev månadspeng och sattes in på FöreningsSparbankens egna kort för fjortisar...aa precis det där vita som man inte kunde handla i affärer med utan bara ta ut pengar. Cash is king var fashion och fulla vinglade vi in på Strandbaden och köpte Tio-kronors läsk och vatten för Fem:-.... Cash blev magnetremsa och vips fick man ett plastkort som man kunde handla med I affärerna, kan man tänka sig. vilken lyx...man slapp springa genom halva stan för att ta ut pengar för att sen springa tillbaka och köpa den där 14,50:-kronors ögonskuggan på HM.


Magnetremsan fick liv genom internet och man kan nu se sitt liv genom penga-överföringar. Va fan gjorde jag 02.58 4 januari ? Ja men kolla internetbanken... Aa just det! Jag gjorde ett cash-uttag för att köpa sprit...ännu mer, och va fan utlandsavgiften ligger på 40 spänn per uttag, skönt.


Snar kommer väl kändisars VISA-korts biografier...


Utdrag ur en blond storbröstad bruds konto:


09.31 - 498:- / Pedikyr samt Brasil. vax

10.48 - 56:- / Cigaretter, ColaLight 7eleven

12.30 - 7550:- / Gucci, Mainshop

12.45 - 4000:- / Prada, Flagship bout.

14.02 - 1900:- / Skingroup

15.50 - 300:- / Sturehof

18.14 - 520:- / Sushi-group



Sen tar det slut då hon blir bjuden på kvällens drinkar






Inga kommentarer: