söndag, maj 13, 2007

Mais non blalbal dýu et d ..?


Oj oj oj vad man kan fucka up sin kropp genom att sova och äta fel.

Det hela startade i natt då jag och Jenny gjorde någon sorts over-the-phone deal om att McDonalds va okej. Balen var trots allt över. Mycket fin tillställning och hela konceptet med balklänning meats. kostym/smoking funkade utmärkt. Borde faktiskt ske oftare än vart tredje år. Men jag har en märklig känsla av att det är jag som kommer sitta på mina vänners bröllop och vara den eviga singeln. Tömma glas efter glas innehållande "va fan som helst bara det dämpar den tillfälliga ångesten" om att jag aldrig kommer bli den som säger -Ja till evig trogenhet.

Men hörrni det finns bara en sak man kan göra. Skratta åt hela skiten och hålla för ögonen, snurra på jordgloben och sätta fingret på. Varv efter varv...Öken byts ut mot glaciär, tropisk hetta blir i ett varv iskallt regn, dimmiga slätter och korall-rev, Din Jord saktar ner...och Ditt pekfinger visar vägen.

VART SKA DU ?

Inga kommentarer: