lördag, februari 10, 2007

Fredags Read.!

Lagom gung i benen igår, det behövs när man dansar till Red Red Wine och allt annat reggae-stuff.
Måns sa i något halvsluddrigt tillstånd att jag skulle nämna honom på bloggen. And now I did. Lite så här efter kan jag berätta att han officiellt blev ett hemsläp igår till någon L.A-Brud. You go girl.

Annars va de ganska mycket känslodram igår. Träffade Tilda. Britta är allmänt full genom hela kvällen. Jag får tillbaka min vrickade fot. Jenny köper pommes som jag åt.
Men kanske det värsta va när vi missade vår buss hem... ENDA BUSS hem.. och vi var nära att bli hemsläp till en Lund-kille. Men nej nej nej ... Taxi med klassisk musik är fan bättre...
och jag gissade chaufförens parfym... Calvin Klein Obsession! Vemhar den .. kan bara nämna Paris!

UT IKVÄLL...M E N J A !

Inga kommentarer: