torsdag, februari 15, 2007

EAT MORE YELLOW SNOW

Snart bär det av.. Närmare bestämt om tre timmar.

Jag har varken packat, hämtat min cykel vid busstationen eller hittat någon lämplig skötare av mina pelagoner.
"14 små söta plantor söker trogen och mysig tant."

Man ska ej skryta. Men fan va nice att kunna ha ett samtal på väldigt hög nivå idag vid skollunchen.
Om någon hade gått förbi när jag och Maria diskuterade vilt om vilka SAS lounger som är bäst...kunde man lätt tro att vi va några kostymklädda buisness-män som försökte impa med de bästa flygminnena och erfarenheterna..
men fan va härligt det va...
Sen lärde jag henne något nytt när jag berättade att steget efter Gold-member va Pandium-member...(fågeln som aldrig landar)
Hon såg glad ut för den värdefulla fakta jag delade med mig av.

Men både jag och Maria har sett den andra sidan...dvs. Sterling.
Flygbolaget där benutrymmet är obefintligt och personalen saknar Service:mind...

Ja detta blev om vad jag och Maria tycker om flygning i princip.
Härligt.

Nu åker jag till Italien med min familj och 14is bror, Milano en dag för att sen bege oss upp i bergen.
Kameran får hänga med. Så massor av sköna bilder kommer sen

Haha för alla er som undrar var vår kära hund Gibzon är. Så har han checkat in på hundhotell..Skidor va inte hans grej

CIAO CIAO

Inga kommentarer: