söndag, februari 04, 2007

Allt och alla









Jag har hållt mitt löfte om en vit helg...Det gick fan.
Men det var inte lätt... Näsets ungdomar är alkisar, och i helgen var jag en nykter sådan.!
Vallåsen va grymt kul, AfterSki på Spear"Shake" va grymt kul.
Bilderna är från igår när jag Jen och Josse körde en
pre-party:session..Innan Inkonst
Min hund Gibzon (han som gillar Jennys tår) var också med på ett hörn...

Inkonst + allt annat kan sammanfattas i några stödord/meningar.
- Not drunk
- 2 för 1
- Skoldans i 5.an at first
- Dans á la Bob Marley
- Jenny dissas av en kille som säger att hon behöver Talpedagog.
- Jenny dissar Inkonst och går till Campus och säger Hej.!: 150gr Burger och Friiies.
- Medens jag och Josse dansar till stans fetaste beats.
- en kvart senare dissar vi Inkonst och jag köper Falafel-bullar med ketchup....Varför tittade dom så konstigt hahah.
- Josse somnar på bussen
- Home.


Veckan kommer bli ett sant Helvete. Ett älskat Helvete. för vårt projekt ska sammanfattas och förvandlas till en slutprodukt tills på fredag.
Jag tackar och går ut. TACK!

Inga kommentarer: