lördag, februari 24, 2007

F'ckers. Nu är jag hemma

Hemma efter 8 dagars vistelse i Italien...Jag har sett mycket, lärt mig en del och åkt en del bra skidor, gondoler, flyg och tåg.

Kan bara konstatera att det är mer snö här hemma än vad som ligger på Alpernas toppar, och att jag hellre ville ta flighten till Paris som gick samtidigt som vår till Copenhagen tidigare denna kväll.
En varm vind av catwalk och fashion svepte förbi när fyra tjejer gick till precis den gaten som jag gett mitt liv för få att gå till...jag slog även vad med mamma att dem fyra tjejerna körde ett litet graciöst sidbyte från Milanos fashion week till Paris kommande...Modeller. Damn .

- En vecka med familjen ger en perspektiv på saker och ting.
- En vecka i Italien ger en pasta med pesto.
- En vecka av skidåkning gav mamma en tvättbjörns-look.

Nu är jag hemma och det kommer aldrig bli som förr kära Ni.

Inga kommentarer: