tisdag, november 13, 2007

Wireless spreads the love

I'M IN!

Nu är jag inne på vår Bög-grannes internet. Jag älskar honom av hela mitt hjärta...jag lovade honom att vi skulle bjuda ut honom på sushi.

-Do you like sushi?
-Oh yees I loove sushi!

Anna är och jobbar på The Highlander.Humana arbetstider den tjejen sitter inne med, 22-06.. annat än Ica det.

Det känns som jag måste dra en kort resumé över hela Paris-livet eftersom det inte har blivit så mycket conection avec des internetet.

Jag har i alla fall det jävligt bra, och är alldeles för speedad för att berätta right in this moment...but time will come. maybe when my flatmate Anna är avsvimmad imorgon during daytime. Hoppas hon kommer hem full så vi kan ta en morgonkaffe på Starbucks.

KRIS Je t'aime


Fan jag vågar inte stänga av datorn, tänk så fungerar inte nätet igen när datorn vaknar till liv. Oooooooo DAMN.

Ikväll blev det Cosmos och lite socialicerande med tre engelska tjejer som beter sig väldigt posh och classy. Oh my god it was so much fun! I really enjoyed it!

Inga kommentarer: