onsdag, november 21, 2007

Natt i Paris...efter promenad i regn och irish cider


Nu ska jag sova.

Jag och Anders jobbade kväll tillsammans på Bugsy's. Efter stängning, ungefär vid 1.30-tiden smet jag in i det nedsläckta köket med ficklampa och snodde åt mig brie-ost, tomat, cheesecake och brownie (don't tell the boss). Så hade vi eller rättare sagt jag picknick medans Anders räknade kassan. Runt 3-tiden promenerade vi bort på Paris blöta gator till The Highlander där Anna jobbar(där Anders har jobbat) och drack lite Magners(irish cider).


Jag börjar jobba om snart 6 timmar och om jag har rätt för mig är en skönhetssömn 8 timmar eller mer.Fuck.


Anna är fortfarande på jobbet och kommer väl hem om 30 min. Lite smått påverkad på White Russian.


Jag är jättetrött men vill skriva lite. Har inget vettigt dock. Lite modeblogg kanske. Ikväll sportade jag en svart t-shirt från Gap som jag ser tjock ut i, nedtill bar jag ett bar smutsiga blå-jeans och ett par skitbilliga skor från H&M. Jag behöver nya svarta kläder eftersom det är det som ska bäras på jobbet. Black black black.


Ge mig en shot så jag kan sova. Nej så farligt är det inte. Jag har picknick i magen och cider i hjärnan.


Slumra sött min söta du!

1 kommentar:

Jenny sa...

fan fan fan jag saknar dig