måndag, oktober 22, 2007

Il est interdit.

19 år.
Ung och dum.

Jag hade en skitkul födelsedag. Trots att jag jobbade till 04. Chefen öppnade bottles of champagne och 70 berusade personer sjöng "Happy Birthday" 2 minuter för tidigt. Sen gick jag och Sofia till Neo tänkte vi men palla vänta på chefen. Så vi gick till Quick, och fick med ett ny-zeelendsk-kiwi-hemsläp som va snygg. haha Men ofta att han får sova hos mig. Nej så jag och Sofia sprang ifrån honom och in på en mystiskt fransk bar, som
hette La Villa Notte (italienskt?) haha Där inne va det mörkt som natten och vi drack Vodka/lemonade. Sen gick vi till Old Navy som aldriger stänger och drack Vodka/Lemonade igen. Han i baren va äcklig och fick mitt nr. dumt. Han ringde 4 ggr igår för han ville ta mig och Sofia till en spansk restaurang. Orka. Sen köpte jag en lax-panini på vägen hem efter Old Navy. Klockan ungefär 08.oo. Vi gick hem, Sofia somnade och jag fick ett ryck sprang ner till mataffären för jag ville ha cashewnötter (vad gör man inte på sin födelsedag) men dom hade fan inte öppet, så jag köpte 2 pain au chocolat istället på ett bageri. Sen gick jag hem och somnade brevid en full Sofia. Vi vaknade vid 16.00. på söndagen.

Jaja Ollie ha en birde som sover hemma hos sig. Birde=Tjej på förorts.engelska.

Imorgon är jag Off. Och ANNA SUNDBERG KOMMER PÅ ONSDAG. Jag har ingen aning om vilken tid. Och det dumma är att jag jobbar split. dvs. lunch 12-15 och kväll 19-23. Kan Anna höra av sig, tack!

Inga kommentarer: