onsdag, november 22, 2006

Say Chique!


Imorgon är de torsdag, i övermorgon är det P a ris med stort P

Jag har sytt en kjol ikväll. Sjukt ball.
Mina sy-projekt slutar alltid med att jag hamnar framför Tv.n och har bara tyg som liknar kriget kvar...men detta var different...det blev en kjol!

Det finns inget bättre än att lyssna igenom gamla spellistor i Itunes.
Man hittar sina goldklimps.. aka, guldklimpar,,älsklingar.
ex.

Everlast - What it's like

Min mamma tittar på Bonde söker fru. haha . och går sen och nynnar på en egen melodi.. "bonde söker fru, bonde söker fruuu" Måste höras dock!

Gibzon har fått ett X antal damp-high-freak:sessions där han bara springer runt i hela huset. ( haha för er som inte vet.. Gibzon är en hund.. inte en människa. inte heller en katt som han själv verkar tro att han är.)

Kombinera min sy:session, mammas sång, Gibzon's freakouts + min brors eviga förvåning om hur stor biceps han kan få om han spänner den. så blir det en vanlig kväll hemma.


-I've seen the good side of bad

and the down side of up and everything between-


1 kommentar:

Jenny sa...

gibzon är en varulv.......