söndag, november 12, 2006

en produkt av sin tid







Just det...Vi moderna människor.

Detta är lite bilder från min, Marias och Mathildas flum-fredag. Efter skolan körde vi en intensiv timme av BK, roadtrip till ICA-Anna i Ljunghusen som såg lagom glad ut när vi stormade in, tog ett foto och sprang ut igen...Vi gjorde ett konstverk med skolans kopiator....tre fuck:U fingers....som fick vara vårt ansikte utåt under de roliga timmarna haha. Vi gjorde även ett quick stop på en anonym blomsteraffär i Höllviken som hade askalas-dålig service, sen åkte vi över till Mia Went eller va F det heter och där kan vi snacka om service.. YOU go flowerpower..Du säger vad du vill ha.. du får vad du vill ha.ET VOILA en bukett.
Helgen:
50% Jobb
20% Sömn
20% Fest
1% Hårfärgning
2% Läxa
1% Fars-dag
6% Tacos
Jag vet att jag måste göra läxa
Jag vet också att jag måste sova
Jag vet även att jag är uttorkad...och behöver dricka vatten
Jag vet också att de är alldeles för långt till vattenkranen...