fredag, november 17, 2006

Fredags:käk


När vi åkte ifrån veckans sista lektion Fysik B kände vi oss ganska tomma.

Vi kan ju inte åka hem utan att flumma..

Så det blev en Drive-thru på BurgerKing. sen en take-away Americano och Latte på BeanBar... min Americano som va typ en espresso med vatten.. alltså sen svart ordinary kaffe.. sen lite mjölk på det,,,Den får typ 3 av 10 i betyg... en mycket genomträngade vattensmak. Not nice. Maria's latte va pretty nice dock.

men vi kände inte oss fulfilled så vi drop:ade Mathilda som åker till Sthlm idag .. och åkte in till stan. eller snarare förorten. McDonalds i Lockarp hahaha.. avfarten vid Svågertorp...för jag hade hört talas om att det fanns Pepparkaks-McFlurry... svag som jag är för pepparkakor.

Jag åt då en sån medans Maria körde på en Smarties:flurry.

Min pepparkaks:shit va inte så jättenice...typ 5 av 10

Smakade som pepparkakor med tjock mjölk.

haha ..fulfilled nu då?

nej nej nej.

Jag va tvungen att gå in på Shell-macken som låg vägg i vägg.. där såg jag till min stora förvåning att dom hade LUSSEBULLS-sandwich..haha typ dagens roligaste grej. Den smakade som lussebulle med glass... inte så toppen kombination med ändå helt ok. Betyg: 5 av 5

hade vi fått nog nu?... var vi mätta av fredags-flum

MOÄ

vad vore en dag utan falafel sa både jag och Maria i kör. och körde mot Runda Grillen som vi hade blivit tipsade om,.

Men där tog Flow.et slut, 15:-Falfeln från Runda grillen va rent ut sagt en mördare av vår starka Falafel:passion... den smakade konstigt.

BIO IKVÄLL! yes yes.

Sorry jag ditchar Hipp