tisdag, februari 19, 2008

I'm home honey


Tid: 03:37


Kom precis hem från jobbet.

Anna also known as flatmate hängde i baren hela kvällen, först med sin far och bror sen följde hon dom till metron och kom sen tillbaka. Sean en vanlig måndags-stammis satt och svepte JD and coke, jag kunde räkna till minst sju stycken samt oändligt antal shots....efter denna alkoholblanding började han trakassera Anna med sitt liv och skilssmässa. Det trevliga med kvällen var att det fanns två ganska snygga Canadians som bara var i Paris under tre dagar och frågade mig vad man skulle göra....

En av killarna:- So eh. what are you doing tomorrow?

Jag:- Hmm Im working lunch

Han: -But maybe we can do something later on.. like a bar or something?

Jag: -Yeah maybe.. I have to check with my friend cause her dad is here visiting soo...yeah absolutely




hahahhaha.. Jag har fixat dubbeldate och Anna ska med.

1 kommentar:

Taru Tuomi sa...

hahahah. hoppas det gick bra med dubbeldejten