fredag, januari 25, 2008

Snabba fakta 25.01.08 kl. 22:44



  1. Jag var och fotade utanför Valentino i onsdags och jag flyter fortfarande på rosa floder och åar!

  2. Anna jobbar på The Thistle ikväll den ligger på Rue Saint Denis och är ökänd för att inte vara så säkert. SMS varje timme tack!

  3. Jag ska jobba många kvällar nästa vecka eftersom det är någon rugby-grej "six nations" eller va fan det hette. Kväll = Kul

  4. Jag och Joanna "designer Joanna" ska träffas för en drink (drinkar) om 40 min på La Perle...= jättekul

  5. Jag har kort kjol och ska göra ett byte med metron

  6. Visste ni att man kan få gott mousserande vin för 2 euro här och att man kan drick hela flaskan själv?

  7. En kille på mitt jobb har sex med två tjejer som också jobbar där.

  8. Babs som kommer från Nigeria gav mig ett julkort

  9. Nu måste jag gå.

  10. Jag har alltid en sax i väskan= självförsvar (ofta jag får upp den i tid)
UT I NATTEN

Inga kommentarer: