tisdag, december 18, 2007

ja då va klockan mycket


Här sitter jag och sitter. Jag måste måste måste verkligen sova men jag sitter på sängkanten med laptopen i knät och är helt enkelt för lat. Anna är på jobbet och planerad ankomst för henne blir runt 09.00 eftersom hon har en fallenhet att dricka vin och konversera med främlingar aftha wååkh.(uttal=queens english). Vi fortsätter att mixa vår svenska med engelska och det blir bara roligare och roligare.
-Jo men ska vi inte finna ut va dom ska göra ikväll?
Herre min Gud.
Jag vill ha en fransk man att gå i en park med. Kan du ge det till mig mamma i julklapp....eller varför inte som dessert till min pyttipanna när jag kommer hem till Svergie på fredag. Eller fan jag vill nog ha en varm lussebulle med mjölk.
Imorgon: Jobbar kväll 17-00
Onsdag: Jobba lunch 12-15 sen Wawawoom Christmas-party med jobbet. En lite fågel viskade i mitt öra att chefen brände 5 papp på förra årets party och då snackar vi inte svenska riksdaler älskingar.
Torsdag: En garnaterat trashad Steffi och jättemåste jobba lunch 12-15
Fredag: Åka hem 15 dagar till Sverige för att krama mamma och pappa och dricka öl med Jenny och och och och allt det där.
sen så sa någon att det är Julafton på måndag.
VA?

Inga kommentarer: