fredag, december 07, 2007

Google it


Fan jag trodde att jag kunde lura mig själv. Men icke.
En drink blir alltid två som sedan blir den tredje, och efter det tappar man räkningen. Men snart ska man hem till Sverige och förhoppningsvis kommer gratis-maten från mamma vara mer lockande än the booze.
Nej nu ska jag sluta skriva om min alkoholkonsumtion och rikta blicken mot ett mer intressantare ämne: - Vad ska jag göra ikväll?
Antingen kan jag däcka ihop här hemma själv (Anna jobbar till 06.00 imorgon bitti) och käka torkade frukter blandat med citronyoghurt(hur fan stavar man youghurt."google it". Fast om man tänker efter är det riktigt riktigt tråkigt. Då har jag ju en annan solution och det är att hänga med Sofia och hennes nyfunna mexikanska väninna till deras gemensamma vänner svensken,italienaren och fransken. Det känns lite ite te e, roligare oligare ligare igare gare are re e. Ni fattar
Vi får la se som den vise mannen sa. Jag jobbar imorgon med Babs. Han kommer från Nigeria och har fina skor och är kär i Anna. Om jag ber honom om ett vattenglas säger han: - I only do it because you're Anna's friend.. Då säger jag: But Babs I work here with you and the right thing to say is , Anna is my friend not the otherway around fucker!
I love Babs! and I love my Boss because he gave me cash as a christmas-gift.

Inga kommentarer: