torsdag, juni 21, 2007

passing

Kan någon ge mig denna infart med tillhörande privata mark. Det vore oerhört generöst, tack så mycket. Den befinner sig i Båstad, så lyft upp det på ett flak, ett ganska stort flak och kom hit, tack igen

Det är midsommar imorgon, det får mig att tänka på En midsommarnatts- dröm ja precis, den där teater-pjäsen som spelades på Dramaten i Stockholm när jag praoade i åttan...Den handlar om en tjej som klär ut sig som kille och ja så klart kärlek. Sen morden i midsummer fast jag har då ingen aning om vad det handlar om.
Nu kanske man ska sova klockan är ju endå över 22-tiden och det är på tok för mycket för moi....haha nej men det är sjukt tråkigt detta. och något annat som inte alls är tråkigt...inte inte inte alls tråkigt..och motsatsen till tråkigt, det är ju roligt. Det som är roligt är att jag ska blogga när jag åker till Paris...haha ja kanske inte medens jag åker till Paris.. i planet men nej...Jag ska blogga i Paris. dans Paris. down under Paris. kärt barn har många namn och jag är rätt så säker på att den kommer ha större dragningskraft än själva jorden har på det äpple som faller mot huvudet...ja ni vet det där äpplet som va rött och runt.

Inga kommentarer: