måndag, april 16, 2007

Tennisboll


  • Steffi gå inte till skolan!
  • Stanna där du är!
  • Jag kommer och hämtar dig nu!

Detta sa Maria imorse när jag hade hoppat av bussen vid skolan. Men hon hämtade mig och vi begav oss ut i Skånes öppna landskap mellan gröna fält och stora gods. Det var härligt och jag somande nästan av motorns hypnotiska surr.

King of my Castle -

Must be the reason why Im king of my castle. En allt för bortglömd låt.

Om vi har tur får jag meddelandet om min framtid denna vecka...eller nästa? Jag förstår inte hur vuxna människor tål denna sorts påfrestning som jag just utsätts för...främst psykiskt..

Jag och Jenny har då joinat Modettes cover-tävling och vi tänkte vinna 5000 riksdaler till kläder. Och vi vet att ni också vill att vi ska ha nya kläder. Så röst 10 hela tiden tack ---->Mrs Sea Steffi

Inga kommentarer: