söndag, april 15, 2007

Bloggnerd

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

to think of it this way: Maybe you were too perfect. They just couldnt't

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett beiget nagellack, och på vägen dit välte jag ner aceton.

3. Vad var det senaste du såg på TV?

Robert Gustavsson på Parlamentet för ca. 5 sekunder sen.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

typ fan...jag kollade.. 20.45

5. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Tittade på mamma som tittade på Tv

6. Vad har du på dig?

Blå tröja, Gul 7up t-shirt under. och mina gråa ybersköna byxor från hm..

7. När skrattade du senast?

När jag tänker tillbaka på vad jag gjorde igår...sådär en vanlig Lördag..Plockade nässlor, borrade hål i en björk och byggde vindskydd.

8. Har du sett något konstigt på sistone?

Döda platta grodor på grusvägen igår

9. Vad tycker du om den här utmaningen?

Roligare än många andra

10. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En äldre kvinnas bil här trakterna...Det är en butelj-grön Jaguar och på nummerskylten står det Leopard. Sen en lägenhet i alla världens stats-metropoler

11. Berätta något om dig själv som folk inte känner till

Att jag ville bli kock när jag va liten, och ha egen resturang. Knappt jag känner till detta.

12. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Julius Ceasar och Juliette

13. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Men ja?!!

14. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

We're having a big party...Come on in! ( kan Gud engelska? )

Inga kommentarer: