söndag, mars 04, 2007

Keep on...

Jag vet att det som kommer ske är riktigt dåligt. Men något har hänt, något som känns fel och sjukt obehagligt. Ingen vet vad och den som behöver veta det mest dvs. jag har minst aning av oss alla. Fan är det enda ord som kan sammanfatta mina känslor.

Bara en enda bekymmersfri vecka är det jag vill ha. Men nej

Fast innerst inne är jag sjukt glad och lycklig, och jag har hört att det är de som räknas. På tal om att räkna kan all matte dra åt helvete och ännu längre. Jag hatar det utav hela mitt hjärta och önskar det all olycka i världen. Det kognitiva perspektivet inom psykologins värld säger att det är ens tankar som formar hur man ser på världen. Med terapi kan du vända negativa tankar till positiva, och på så sätt få en trevligare omgivning och uppleva världen som bättre.
Men jag kan försäkra er om att ingen...INGEN kan omvända mina tankar om matte och differentialekvationer till det bättre. För som sagt, jag hatar det.

1 kommentar:

Anonym sa...

men du ska ju hjälpa mig me matten .. =( / slummer