torsdag, januari 25, 2007

Kemisal = NO EATING


Hatad (mindre omtyckt) av ett x antal lärare under dagens gång.

Det det roligaste var när Bengt vår mattelärare säger med en skakig röst:
- Jag ska anmäla er till arbetsmiljöverket för att ni tuggar tuggummi i denna kemisalen.
haha Ja ha! tänkte vi, han måste skoja..och tuggade vidare.

Tydligen får man inte det..men snäll som Bengt är slipper ungefär 10 personer göra samhällstjänst.


Dagen tar aldrig slut och det är sweet.
Jag blev av med min Ipod också.
Fan... Jag hade fått för mig att ladda den under en av mattelektionerna och sen glömt kvar den i många timmar.
Som tur va hade en snäll teknikare vid namn Tobias lämnat den till en lärare. haha.. Just då tyckte jag om teknikare...dom är faktiskt också människor med hjärta..inte bara /hackers utan känslor./

Kvällen går vidare mot Skanör där StudentCrew:packet ska hålla möte.
Sen passerade jag och Mathilda in vip på BodyCombaten 20.15...


SWEET

Inga kommentarer: