måndag, januari 04, 2010

Im back


12 september var det senast jag skrev. oj oj oj

Nytt år var det ja, 2010.

Me and ma C still holding in there.


Vatt the F ska jag skriva..

Idag har jag jobbat, det var aptråkigt, dödsångest etc. bla.
Denna tidiga morgon fick jag en dörr uppslagen i ansiktet = 100 seriöst etthundra nummer före tills det var mitt nummer på skånetrafikens biljettkontor tidigt denna morgon. Detta medförde att jag missade mitt tåg, vilket innebar att jag kom exakt 15 minuter för sent till arbetet.

Imorgon börjar en ny, förhoppningsvis mycket ansvarstagande och initiativ rik person på jobbet.
Jag skall möta upp honom 09.45. Andrew är hans namn, dansk tydligen men jag tvivlar.

Det var stekt lax och laxbullar i kantinen idag. Skolmats kokt potatis och vit sås.
Helt okej för 32 dkk.


Är det sådant här man skall skriva om eller är det andra saker?


Idag hade jag på mig en Nightingale Melody Dress från All Saints till detta hade jag ett par svarta strumpyxor obekvämt slappa, redo att hama i soptunnan i förrgår.



Ses imorgon jag lovar, jag lovar

Inga kommentarer: