söndag, augusti 10, 2008

Regn, Radio,och lite smått Cobrastyle


Veckans som gått har varit bra.
  • Nytt jobb
  • Onsdag - Fest
  • Torsdag - Fest
  • Fredag - Fest
  • Lördag - Fest

=

Jag mår alltså som jag förtjänar denna regniga söndagskväll i södra Sverige.

Men nu har willpower infunnit sig i kroppen och imorgon är det jag som ska ut och röra på mig, för jag känner av ett stort samband mellan att må bra och träna, konstigt va...tyckte jag i alla fall.

Och jag tror faktiskt detta är femtioelfte gången jag skriver något i stil med:

"I'm back"

"Nej nu ska det skrivas i den här bloggen igen"

"Fan vad dålig jag har varit, men nu är det skräpning"

Även denna gång kan vi inte ha så stora förväntingar för enligt tidigare statistik är en "comeback" av FreakChique inte så stor.

XXX

Hur seriöst är namnet FreakChique egentligen?





Inga kommentarer: