torsdag, augusti 09, 2007

Ostfralla

Jobbet går mycket bra. Jag får gå och köpa morgonfika vilket är ett stort ansvar, jag får välja vilka frallor kollegorna ska trycka i sig och sen får jag hämta posten. Jag känner att en bonus är nära.
Viktor jobbar sin sista dag imorgon, min snäcka. Men jag är inte sämre som bara har 5 dagar kvar efter imorgon. Fast innan dessa fem dagar så är det helg och då fyller brorsan 15 år. Fatta va fett. Ungefär så här låter det när jag kommer hem om dagarna:
-Steffi kom kom kom, lyssna nu!!!
Han står i trädgården och varvar sin moped som står på sitt stöd. Moppen får han absolut inte köra med innan tolvslaget den dag har kör lagligt....
-Jag har köpt ett skitcoolt kromat avgasrör som låter så här...och så gasar han ännu mer.
Jag: - Ja och?


Kanske man ska käka en fralla nu. 21.53

Jo just det..jag glömde hela grejen med att jag har en Hermès-logga ganska diskret i detta inlägg. Igår kom den in en mycket äldre man som hade ett Hermès-skärp han va typ 90 år. Jag blev riktigt impad.

Sen lyssnar chefen på Timbuktu efter stängning... hur fett är det
Det är endå en bank liksom


Sen fattar jag inte grejen med att blogger är 10 minuter efter med sina klockor.. Vad är grejen?

Inga kommentarer: