tisdag, september 12, 2006

Skittrött men de går inte

Sockerrus kallas nog mitt problem för tillfället...
och allt för många bra låtar i Itunes..
Man har vissa perioder i livet eller ja rättare sagt vissa veckor som är skitbra musikveckor eller dagar dårå.
Du kan liksom inte hejda dig förrens du hör nästa grymma låt.. och nästa igen .. och nästa och nästa....sen sitter du där 3 på natten och tänker fuck, nu måste jag verkligen sova.
Jag måste verkligen sova nu nu nu . för jag har haft alldeles för många 3pånatten-dagar...galet men fint

Breaking News: Daniel Linde ska va med i Prison Break.. han loggade in på msn säkert 100 ggr. och hette SKA VA MED I PRISON BREAK IMORGON!!!!!!!!!! haha
Han är i USA för att gå i skola ett år där nu.. och tydligen hade hans värdmamma fixat de..fotas med Lincoln Burrows. haha vem är mannen. jag har inte ens 3an där serien går. men jaja

I LOVE FYSIK B
over and out