måndag, juni 12, 2006

Wonderful


Hemma Hemma Hemma!
Mitt balanssinne är rubbat, det känns som jag går på gungande golv.
Kom hem från ett soligt Cypern ikväll cirkus. 20.00, efter en snabb turn i Sthlm där jag vinkade adjö till de bruna kusinerna och mostern, sen flyget ner hit. och efter de olika flygturerna hit och dit anser jag att alla flygvärdinnor borde ta en extra uttalskurs i engelska. För deras uttal är verkligen botten.
"Jår lifejackts ar under the siit."
"Turn åff aaal elektrånik ekvipment"
Snart är skolan slut och jag fixar lite med det sista arbetet för denna termin.
Riktigt sweet att komma hem till ungefär samma väder som de va på Cypern. Hela veckan har gått i vilandets tecken, vanligt kaffe på morgonen och decaf på kvällen, solkräm och vattendjur till kusiner. Maja (5 år) har ställt frågor som "Är du kär?" och när jag frågade tillbaka blev svaret; AAaaa Axel i min klass och Jacob och Johan. haha sen gick hon in på djupare frågor som vad som hände efter döden, och hur gammal man kunde bli, och när jag sa ungefär 100 år så sa hon. aaamen de vill inte jag bli, då är man ju längre än taket! pumpkin.
Ciao ett tag